Kızılay, Meşrutiyet Cd. No:36/19

Kısırlık ve Tüp Bebek

İnfertilite (Kısırlık) Nedir ?

Kısırlık, gebeliğin hiç oluşmadığı ya da önceden gebe kalınsa bile artık gebeliğin oluşmaması durumu olarak tanımlanabilir.

Kadında Kısırlık Nedenleri

Kadında hamile kalamama sebepleri nelerdir? Hangi hastalıklar ve patolojiler kısırlığa sebep olabilir?

Erkekte Kısırlık Nedenleri

Kısırlık (infertilite) sorunu saptanan çiftlerin yarısında kadında, diğer yarısında erkekte problem saptanmaktadır.

İncele

Kısırlıkta (İnfertilite) Hangi Testler Yapılmalıdır ?

Bir çiftte kısırlık yani infertilite varlığı söz konusu olduğunda bunun sebebinin araştırılması için ve hangi tedavilerin gerekebileceğinin planlanması için bazı tahliller, testler yapılır.

İncele

HSG,Laparoskopi ve Histereskopi Ne Zaman Yapılmalıdır ?

​HSG veya rahim içerisine bir kontrast sıvı verilerek röntgen filmi çekilmesi ile rahim ve tüplerin görüntülenmesidir.

İncele

Kısırlık ve Tüp Bebek Nedir ?

Bir yıl gebeliği önleyici herhangi bir korunma yöntemi uygulanmaksızın düzenli ve sürekli cinsel ilişkiye rağmen gebelik elde edilmemesi infertilite yani kısırlık olarak adlandırılmaktadır.

İncele

Tüp Bebek Tedavisi Kimlere Uygulanır ?

Tüp bebek tedavisi, kadından alınan yumurtanın erkekten alınan sperm ile laboratuvar ortamında döllenmesi ve rahim içine yerleştirilmesidir.

Tüp Bebekte Başarı Oranları ve Başarısızlığın Nedenleri

Tüp bebekte başarı iki şekilde ifade edilebilir. Birincisi gebelik oranı, ikincisi canlı doğum oranı.